ساخت سوله در احمد آباد مستوفی
پمپ آب پنتاکس ایتالیا PENTAX - پمپ آب خانگی - پمپ آب ایتالیایی - نمایندگی پمپ پنتاکس - فروش پمپ پنتاکس- پمپ آب بی صدا - پمپ PENTAX - پمپ
ساخت سوله در احمد آباد مستوفی
یک شنبه 31 مرداد 1400 ساعت 14:31 | بازدید : 41 | نویسنده : پمپ آب | ( نظرات )

با توجه به افزایش هزینه های ساخت و ساز ساختمانهای بتنی بزرگ امروزه ، سوله ها جایگزین مناسبی برای مواردی هستند که می توانید در زمان کمتر و زمان کمتری سوله مورد نظر را بدست آورید.

احداث سوله در احمدآباد مستوفی
به عنوان مثال ، سوله های خرپایی سبک ، سوله های ورق ورقه ای و همچنین سوله های UM ، هر کدام با ویژگی های خاص خود ، می توانند برای مصارف مختلف استفاده شوند.

سوله های سبک قوسی و کاربردهای آن
از انواع سوله های مدرن می توان به سوله طاق سبک اشاره کرد که تولید آن با ظهور علم و فناوری آغاز شد و امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. اسکلت ها برای ساخت سوله های قوسی سبک استفاده نمی شوند و این سوله ها مصارف متفاوتی دارند و برای مصارف زیادی از جمله سالن های ورزشی ، مسکونی و همچنین تجاری ، کشاورزی و موارد مشابه استفاده می شود.

اما به دلیل این که این سوله ها به دلیل طاق بزرگ در ظاهر امکان نصب جرثقیل در سقف و کناره ها را محدود کرده است ، نمی توان از آنها برای مصارفی مانند بیمارستان استفاده کرد.

احداث سوله در احمدآباد مستوفی
مزایای سوله های سبک قوسی
با توجه به اینکه ساخت سوله های طاق سبک دارای 50٪ کاهش هزینه نسبت به سوله های سنتی می باشد. ساخت آنها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر این ، سرعت ساخت سوله های قوسی سبک 5 برابر سریعتر از سوله های قوسی و نازک خواهد بود که برای این منظور نیز بسیار مناسب است. برای اتصال اجزای سوله های قوسی سبک از پیچ و یا جوش استفاده نمی شود ، اما اجزای سوله با استفاده از دستگاه درزگیر که مونتاژ یا دوخت را انجام می دهد به یکدیگر متصل می شوند.

همچنین سوله های قوسی سبک مقاومت خوبی در برابر بارهای مختلف دارند. مقاومت این سوله ها در برابر بادهای حداکثر 120 کیلومتر بر ساعت از ویژگی های مهم آن است. وجود چندین شیار در سقف سوله از نیروی باد به عنوان عایق در سقف استفاده می کند. با توجه به تمام موارد ذکر شده ، سوله های قوسی چراغی نسبت به سایر سوله ها مزیت هایی دارند. البته وجود محدودیت در این نوع سوله باعث شده است که فقط در مواردی از آنها استفاده شود.

منبع:https://www.bisotoonsazeh.com/construction-of-a-shed-in-ahmad-abad-mostofi/



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پمپ آب | لیست قیمت انواع پمپ | راهنمای انتخاب پمپ و آدرس pumps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 66
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 30
:: بازدید هفته : 58
:: بازدید ماه : 58
:: بازدید سال : 246
:: بازدید کلی : 24100